Setkání konfirmandů a mladší mládeže

17. - 19. května 2013

A už nám to začíná je páteční odpoledne a já jsem celý natěšený na další víkendovku. Je 18:25 a naše auto vjelo do dvora Blahutovic. Sraz byl sice v 18:00, ale to bychom nebyli my, abychom nepřišli pozdě. Jako první nás čekala večeře, byla rybí pomazánka, kterou já zrovna dvakrát nemusím, ale naštěstí jsme tam měli Debí, takže i vybíraví lidé nebyli o hladu. Ubytovali jsme se a pak jsme šli nachystat dříví. Vytvořili jsme „lidský řetěz“ a z ruky do ruky jsme si podávali kousky dřeva, byla to celkem sranda. A hned po tom jsme šli na hřiště! Tam jsme hráli hry jako např: Hutututu, frisbee, většina kluků se těšila na fotbal, ale jelikož tam byla čerstvě vysazená tráva tak jsme to přežili i bez něj. Vrátili jsme se a čekal nás program, kde jsme se společně zamýšleli nad tématem setkání: O naději nad ději aneb naděje v nás.

Večerka byla ve 23:00, ale myslím si, že ne tak úplně všichni zalehli do svých spacáčku tak ''brzy". V sobotu byl budíček na celkem příjemných 7:30, ti kdo si přispaliw tak si to vynahradili u snídaně pár dřepy. Po snídani měla program paní farářka Ewa Jelinek z Ostravy, který si myslím, všechny obohatil. Po náročném programu nám všem vyhládlo, byl tu oběd. No, a když je každý napapkaný, tak bodne polední klid, po kterém následovala bojovka od Toma, ve které šlo o to volat na protihráče jejich jméno a podle toho jak jste byli rychlí a jakou hodnotu čísla jste drželi v ruce jste získávali nebo ztráceli životy. Tam i zpátky jsme šli kolem koní, kteří očividně zaujali Sáru, ale byli trochu plaší a nechtěli jít k nám blíž. Přišli jsme do kláštera a pustili jsme se do výborné večeře. Po ní jsme hráli hru která spočívala v tom, že se vytvořil kruh, každý v kruhu měl roznožené nohy a rukama jste odpalovali míč a snažili se někomu vstřelit branku tím, že mu míč proletí mezi nohama. Po této hře musely holky, které měly v neděli konfirmaci, odjet. A ti kterým nestačila bojovka (takže nikomu) se vydali na hřiště na další kola hutututu a jednu dlouhou demonstraci, kterou vyhráli demonstranté!

Pak jsme dostali čas dát se do kupy a vrhli jsme se na program, který měl přichystaný Haniysek a po kterém jsme šli spinkat.

A je tady neděle, počasí nám hrálo do karet, bylo úžasně. Venku zpívaly ptáčci, do do oken bilo ranní sluníčko prostě ráno jako z pohádky. Budíček byl na půl sedmou, což jsme ale všichni hravě zvládli. Museli jsme rychle uklidit a vyklidit klášter a vydali jsme se krásnou polní cestou na vlak.

Z nádraží v Suchdole n.O. jsme se prošli k našemu kostelu. Bohoslužby které vedla Eva začínaly v 10:00 hodin. Po nich byl malý oběd v modlitebně, po kterém jsme končili naši víkendovou akci v Blahutovicích, která se určitě povedla. (Dík patří všem vedoucím a organizátorům)